Vanaf 2021 ook MTV én Comedy Central via VTM GO

maandag 28 september 2020

Het partnership tussen ViacomCBS Networks International Benelux en DPG Media wordt vanaf 1 januari 2021 uitgebreid. Naast de al lopende commerciële samenwerking rond de kids-zenders Nickelodeon en Nick Jr., worden nu ook MTV, MTV.be, MTV Play en Comedy Central toegevoegd.

DPG Media Advertising neemt hierdoor de mediaregie op zich voor alle vormen van tv-reclame op alle zenders van ViacomCBS Benelux. Dit zowel voor Vlaanderen als Wallonië, op tv en online.

ViacomCBS Networks International is één van de grootste internationale mediabedrijven ter wereld en creëert voor haar wereldwijde merkenportfolio entertainment voor fans. ViacomCBS produceert zowel internationale als lokale shows voor tv en online. Het zenderportfolio bestaat in de Benelux uit de zenders MTV, Comedy Central, Nickelodeon & Nick Jr. Eén voor één entertainmentmerken die behoren tot de grootste van de wereld.

Wilfried Celis, Business & Development Director, DPG Media: 'De zenders van ViacomCBS staan voor internationaal entertainment, en zijn erg complementair aan de zenderportfolio van DPG Media, zowel wat betreft de content als bereik. Wij kijken er erg naar uit om ons partnership uit te breiden en ViacomCBS te servicen voor alle lineaire zenders en digitale platformen. Op deze manier kunnen we de adverteerder een nog meer gediversifieerd on- en offline aanbod bieden voor de invulling van hun mediaplannen.'

Rogier van de Paverd, Vice President Advertising, ViacomCBS International Media Networks Benelux: 'ViacomCBS en DPG Media werken al jaren naar volle tevredenheid samen op het gebied van de advertentieverkoop van Nickelodeon. De samenwerking wordt nu uitgebreid met een breder strategisch partnership waarbij DPG Media al onze lineaire zenders en digitale platformen in België gaat vertegenwoordigen en we content via VTM GO gaan aanbieden. DPG Media is een zeer professionele en innovatieve mediapartij met een breed portfolio en een complementair contentaanbod. Dat maakt DPG Media de ideale partner voor ons in België.'


Download nu de GRATIS TVvisie app voor Android of iOS!

DOSSIER: Voorjaar 2021: alle plannen, alle zenders (BE)

volledig dossier

TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

logo BNNVARA logo

Schrijver Onno Blom zet de zoektocht naar het verleden van zijn familie voort en bezoekt de artillerie van de landmacht. Samen met militair historicus Herman Amersfoort gaat hij naar de Grebbelinie en de Soesterduinen, om te kijken waar het Nederlandse leger en zijn grootvader in de vijf oorlogsdagen in mei 1940 stonden opgesteld. Onno's vader Hans vertelt hoe het contact met de NSB-kant van de familie onhoudbaar werd toen opa Jan bij het verzet ging. Ze vinden een NSB-krant waarin overgrootvader Johan het bestaan van Jan zelfs doodzwijgt. Onno bezoekt boerderij Hoogwerf, de plek waar de verzetsgroep van opa Jan is ontstaan.
br>'In de Ban van Goed en Fout', om 23.05 uur bij BNNVARA op NPO,2.

Dossiers